بخشدار بومهن گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهرداری تا حدودی غیرکارشناسی است و حریم استحفاظی در آینده باید بازنگری شود.

ˈحبیب الله منتظریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به بازدید فرماندار جدید پردیس از روستاهای حوزه بخش بومهن گفت: به منظور رفع آلودگی های کارخانه سیمان شمال و خدمات مطلوب به مردم منطقه هماهنگی لازم صورت گرفته است.

وی با بیان راهکارهای فرماندارپردیس گفت: درآینده نزدیک شاهد اثرات مثبت دیدارهای فرماندار پردیس خواهیم بود.

بخشدار بومهن با اشاره به چگونگی خدمت رسانی به مردم در حریم استحفاظی شهرداری گفت: در آینده نزدیک جلساتی با فرماندار، شهردار بومهن، اعضای شورای شهر و برخی مسولان برای مدیریت و برطرف کردن مشکلات مردم منطقه برگزارخواهد شد.

منتظری با بیان مشکلات مردم در برخی مناطق حوزه شهری و روستایی که فاقد سیستم لوله کشی گاز شهری هستند، افزود: بخشداری تلاش دارد در فصل زمستان با پیش بینی های لازم از طریق شرکت پخش فرآورده های نفتی در تامین سوخت جامعه هدف، مشکلات آنان را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه از نیمه پاییز سال 92 این خدمات رسانی ها صورت گرفته شده، افزود: برخی مناطق شهری و روستایی به دلیل فقدان سند مالکیت و نوع سازه درحوزه شهری باید از طریق سوخت جایگزین خدمات رسانی شوند.

بخشدار بومهن با بیان حل مشکل مراجعه کنندگان به بخشداری برای تامین سوخت، ایجاد دهیاری در روستاهای برخوردار از شورای اسلامی را از خدمات بخشداری دانست.

منتظری افزود: هم اینک مجوزایجاد دهیاری در روستای گل خندان جدید از استانداری دریافت شده و در بقیه روستاها با معرفی شورا و انجام مراحل اداری نسبت به صدورحکم دهیار اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: بیشتر ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم استحفاظی شهری است و در بافت روستایی معمولا تخلفاتی وجود ندارد.

بخشداربومهن خاطرنشان کرد: تخلفات صورت گرفته به صورت مکتوب و مصور به شهرداری جهت برخورد قانونی ابلاغ شده است.

منتظری گفت: تخلفات ساخت و ساز در حریم استحفاظی فقط از سوی کمیسیون ماده 100 مورد بررسی و کارشناسی قرار می گیرد و شهرداری پس از بررسی تخلف و جریمه متخلف دراین کمیسیون مجوز می دهد.

بخشداربومهن خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز دردوران گذشته اتفاق افتاده و ما وارث آن هستیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز در داخل بافت با مراجعه به دهیاری روستا، تایید شورا و پیگیری های بخشداری برای صدور پروانه ساخت صورت می گیرد./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.