شهردار دماوند از خریداری و ذخیره سازی یک هزار تن نمک و ماسه تاکنون همزمان با فرارسیدن فصل سرما و راه اندازی چهار ایستگاه ستاد عملیاتی خبر داد.

ˈعباس صفریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: با توجه به آغاز فصل زمستان و بارش برف و باران، ستاد برف روبی شهرداری در سطح شهر به منظور پوشش تمامی منطقه استحفاظی خود تشکیل شد.

این مسوول عنوان کرد: طبق برنامه ریزی، هم اینک یک ستاد مرکزی در منطقه دماوند و گیلاوند و ایستگاه فرعی در منطقه مشاء راه اندازی و مستقر شده است.

صفری ادامه داد: در هر یک از این ایستگاه ها، ادوات و تجهیزات کامل مستقر شده تا در زمان بارش برف و باران، از آنها برای رفع مشکلات احتمالی بهره گیری شود.

این مسئول گفت: در این ایستگاه ها تجهیزات و ماشین آلات برف روبی هایی همچون گریدر، لودر، مکانیزه نمکپاش، باب کت، کامیون و بیل مکانیکی مستقر شده تا در صورت لزوم از آن استفاده شود.

صفری به بهره گیری از توان 100 نفر از نیروهای این ستاد در فصل زمستان به منظور برف روبی معابر و خیابانها اشاره کرد و افزود: به منظور افزایش کنترل و نظارت بر عملکرد و فعالیت ماشین آلات برف روبی، دستگاه جی پی اس بر روی تمامی ماشین آلات مربوطه نصب شده است.

این مسئول گفت: این نهاد شهری در راستای تسریع در ارائه خدمات مطلوب و مشارکت مردمی در فصل زمستان و جلوگیری از حوادث احتمالی، در معابر اصلی شهر بیش از یکصد مخزن نگهداری شن و نمک جانمایی و همچنین بیش از دو هزار کیسه ماسه و نمک جهت توزیع در این مخازن پیش بینی کرده است./ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.