شهردار تهران در حاشیه بازدید از پژوهشگاه رویان با حضور در جمع خبرنگاران بر توسعه سرمایه های بزرگ اجتماعی و معرفتی در پایتخت تاکید و از این موضوع به عنوان یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری یاد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدباقر قالیباف امروز در حاشیه بازدید از پژوهشکده رویان که با حضور رییس جهاد دانشگاهی، مدیران و پژوهشگران این مجموعه برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل شهرداری تهران و جهاد دانشگاهی گفت: یک بخش از کار شهرداری توجه به کارهای عمرانی و خدماتی است که درحال انجام است، اما یکی دیگر از وظایف شهرداری هم این است که سرمایه های بزرگ اجتماعی و معرفتی در شهر گسترش یابد.

وی تاکید کرد: انصافا پژوهشکده رویان یکی از موسسات و سرمایه های بزرگ علمی و فرهنگی شهر ماست. شهرداری تهران به عنوان خدمتگزار مردم انشاالله بتواند وظیفه خود را نسبت به موسسه ای که به نوعی متعلق به جهاد دانشگاهی است، انجام دهد .

شهردار تهران با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی و علمی و سرشار از ایمان و تلاش و مجاهدت است، افزود: امیدوارم روابط مستحکم تری نسبت به گذشته داشته باشیم و ارتباطات توسعه یابد.

قالیباف در ادامه با اشاره به درخواست های مدیران پژوهشکده رویان از شهرداری تهران برای رفع برخی از نیازهای موسسه تصریح کرد: شهرداری پایتخت تلاش خواهد کرد تا این مسایل را در حیطه وظایف خود به صورت قاطع حل و فصل کند.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم بیش از این هم کارهای دیگری از دست ما بر می آید تا بتوانیم به پژوهشگاه رویان که هم مایه افتخاری در زمینه های مختلف در سطح بین المللی است و هم در جهت رفع نیازهای مردم در محروم ترین نقطه کشور حرکت می کند، یاری برسانیم.

قالیباف در پاسخ به پرسش دیگری درباره ضرورت احداث پارک های فناوری اطلاعات در تهران گفت: شهرداری تهران برای ایجاد چنین پارک هایی از امکانات لازم برخوردار است. آشنایی مردم با پارک های فناوری اطلاعات و توسعه اطلاعات منجر به فرهنگ سازی می شود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهردار ، تهران ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار