نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدون شک نمره عملکردمدیریتی سازمان اوقاف در سطح استان بالا و مطلوب بوده است،‌ گفت: مردم پس از انقلاب، اعتماد کافی نسبت به متولیان وقف پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، میرهادی قره سید، با اشاره به سیاست‌های وقفی موجود در مبانی دینی در حوزه کشوری و استانی افزود:‌ وقف را به طور کامل ترویج دهد، بنابر این وقف فرصتی در نظام اسلامی است که یک فقیه مسلط در نظام اسلامی شرایط وقف را کنترل می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان اوقاف و موقوفات فراوان در سطح شهرستان‌ها ادامه داد: بدون شک نمره عملکرد مدیریتی سازمان اوقاف در سطح استان بالا و مطلوب بوده اما نیاز است تا در زمینه فرهنگ‌سازی این سنت حسنه اقدامات و تدابیر فراوانی اندیشیده شود.

قره سید، بیان کرد: مردم ایران با ذکاوت و هوشمندی بالا کنترل و نظارت خود را به سطح مدیریتی اوقاف داشته و سازمان اوقاف این امکان را برای مردم فراهم آورده است اما بدون شک در کنار آن آموزشهای لازم می‌تواند راهگشا باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به عملکرد مجلس نهم در زمینه‌ی وقف اضافه کرد: با توجه به اهمیت این مسئله در اوایل تشکیل یافته که با حضور روحانیون و دغدغه‌ مندان دینی مجلس مشکلات منطقه‌ای و سازمانی وقف بررسی شده و هماهنگی‌های لازم جهت حل آنها
صورت می گیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: بدون شک میراث و سرمایه یک دانشمند زمین و مال او نبوده بلکه فکر و فرهیختگی وی می‌باشد که می‌تواند وقف مالکیت معنوی خود در راستای خدمت به مردم حرکت جاودانه‌ای انجام دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عملکرد ، مدیریت ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار