نیاز روزافزون بازار کاربران وسایل الکترونیکی طراحان را به فکر راه اندازی نسلی متفاوت از کامپیوترها و وسایل ارتباطی انداخته است.

به گزارش خبرنگار  اورژانسit باشگاه خبرنگاران،کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات در دنیا پیش بینی می‌کنند که در آینده فنآوری‌ها و کامپیوترهای پوشیدنی نقش بسیار مهمی در جذب بازار سرمایه مشتریان پیدا خواهد کرد.

گفتنی است: شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و سامسونگ با ثبت و اختراع وسایلی مانند عینک گوگل و یا ساعت هوشمند وارد این عرصه شده‌اند و انتظارها بر این است که به زودی شرکت‌های بزرگ دیگر مانند اپل و LG نیز وارد این بازاز رقابتی شوند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ کارشناسان تخمین می‌زنند که تا سال 2017 کامپیوتر‌های پوشیدنی مانند عینک گوگل رشدی 50 درصدی نمایند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند؛ به تازگی تمایل کاربران این نوع فناوری‌ها به استفاده از وسایلی چند منظوره که حمل و نقل آسانی داشته باشد و در همه جا قابلیت دسترسی به اطلاعات را در دارا باشد معطوف شده است.

کارشناسان بازار کامپیوتر‌های پوشیدنی را یک بازار بسیار عالی برای سرمایه‌گذاری‌های کلان مالی برای شرکت‌های پیشرو در این صنعت می‌دانند.

شرکت‌های بزرگ در تلاش هستند تا نسل جدیدی از کامپیوترهای پوشیدنی را تولید نمایند که یک وسیله بتواند کار چندین وسیله حال حاضر را که از هم جدا هستند انجام دهد تا کاربران احساس راحتی بیشتری نمایند به طور مثال، ساعت هوشمند، تبلت، تلفن همراه هوشمند، رایانه، سنجش اطلاعات و سایر امکانات در یک وسیله سبک و راحت جاسازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.