معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک و نایب رییس ستاد اجرایی کانون و بلاگ نویسی دومین جشنواره شکوفا آخرین مهلت ثبت نام شهروندان تهرانی در این جشنواره را پایان دی ماه اعلام کرد.

محسن جلالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:جشنواره وبلاگ نویسی در سه سطح وبلاگهای محلات، وبلاگ های مناطق و وبلاگ های شهر تهران برگزار می شود، شاخصهای داوری در این جشنواره نیز در زمینه گرافیکی، محتوایی و  تکنولوژیکی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به محورهای جشنواره وبلاگ نویسی شکوفا گفت: تمامی وبلاگها در 10 گروه شهری و محیط زیست،  فرهنگی – ادبی- هنری، مذهبی  و دینی، ورزش و سرگرمی، روزنویسی و خاطره نویسی، عکس(فتوبلاگ)، علمی، فناوری، اجتماعی  و
اقتصادی دسته بندی می شوند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک شهرداری تهران افزود: علاوه بر این محورها مسابقه وبلاگ نویسی دینی و مذهبی در تهران نیز به مناسبت ماه محرم و صفر و ایام سوگواری امام حسین (ع) و شهدای کربلا و به صورت مجزا از جشنواره وبلاگ نویسی در مناطق برپا شده که برترین وبلاگ نویسان این حوزه نیز معرفی و تجلیل خواهد شد.
جلالی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام در سامانه جشنواره وبلاگ نویسی 30 دی ماه سال جاری اعلام شده که با برگزاری جشنواره اختتامیه و انتخاب وبلاگ‌ها و وبلاگ نویسان برتر هر رشته تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: دی ، مهلت ، شکوفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار