معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه ریزی وتوسعه شهری شهرداری تهران و دبیرجشنواره شکوفا از تمدید مهلت ارسال آثار گرافیکی شهروندان تهرانی به دبیرخانه دومین جشنواره شکوفا تا 25 دی ماه خبر داد.

مسعود سیرتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به استقبال شهروندان تهرانی ودرخواست آنان برای شرکت درمسابقات کانون طراحان گرافیک دومین جشنواره شکوفا، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کانون تا بیست و پنجم دی ماه تمدید شده است.
وی با اشاره به موضوعات مسابقه کانون طراحان گرافیکی جشنواره شکوفا خاطرنشان کرد: امسال طراحی لوگو تایپ معرفی محله،‌ یادمان شهدا در ورودی معبر محله ها، طراحی پوستر از اماکن متبرکه و بناهای تاریخی در محلات، طراحی نماد حجمی بر اساس ساختار محله و نقاشی دیواری از محورهای کانون طراحان گرافیک است.
دبیرجشنواره شکوفا اعلام کرد: شهرداری منطقه 12 تهران به عنوان کانون تخصصی طراحان گرافیکی جشنواره شکوفا هدایت مناطق 22گانه تهران را در این رشته بر عهده دارد که دبیرخانه این کانون با همکاری دانشگاه هنر ضمن ثبت نام شهروندان در کانون طراحان گرافیکی دومین جشنواره شکوفا در تمام محلات تهران آثار آنان را دریافت و داوری می کند.
معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه ریزی وتوسعه شهری شهرداری تهران اذعان داشت: متقاضیان شرکت در مسابقات گرافیکی باید پس از ثبت نام در سامانه شکوفا به آدرس http://shokoofa.mytehran.ir/ و دریافت کد رهگیری،نسبت به تهیه آثار گرافیکی در موضوعات اعلام شده اقدام کنند.
وی افزود: شهروندان محلات 374گانه تهران  برای شرکت در مسابقات کانون طراحان گرافیکی جشنواره شکوفا تا 25 دی ماه مهلت دارند آثار خود را برای بخشهای مختلف به دبیرخانه کانون منطقه خود ارسال کنند.
به گفته سیرتی، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مسابقات و نحوه تهیه و ارسال آثار گرافیکی خود می توانند با شماره تلفن های 66482734 و 66477894 دبیرخانه این کانون (آقای التجاء) تماس حاصل نمایند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: معاون ، فناوری ، شکوفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار