با سرمایه گذاری بیش از 50 میلیارد تومان از ابتدای امسال در بخش صنعت فارس، از یکصد واحد صنعتی در شهرک های صنعتی فارس بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: با بهره برداری از این واحدها در مجموع برای بیش از هزار و 900 نفر اشتغالزایی شده است.

علی صداقت پور افزود: با اشاره به اینکه این واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است افزود: با بهره‌برداری از واحدهای صنعتی جدید آمار واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به یک‌هزار و 626 واحد و میزان اشتغالزایی این واحدها به 23 هزار و 702 نفر رسید.

به گفته صداقت پور شهرک صنعتی بزرگ شیراز بیشترین آمار واحدهای بهره‌بردار را در سال جاری به خود اختصاص داده است و پس از آن نیز شهرک صنعتی خرمبید در جایگاه بعدی قرار دارد.

 صنایع کانی غیرفلزی، صنایع غذایی،‌ شیمیایی و فلزی بیشترین تعداد واحدهای بهره‌بردار در 9 ماهه امسال را به خود اختصاص داده‌اند.

 وی افزود: فارس در زمینه دارا بودن سرانه فضای شهرکهای صنعتی از استانهای شاخص کشور محسوب می شود و در جایگاه دوم قرار دارد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت : هم اکنون 1526 واحد بهره برداری در شهرکهای صنعتی با اشتغالزایی 20 هزار و 704 نفر به فعالیت مشغول هستند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: واحد ، صنعتی ، شهرک ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.