سرپرست تيم فوتبال بانوان استقلال تهران گفت:‌ زمين بازي مطابق با استاندارد بود و هيچ مشكلي نداشت و تنها به دليل عدم همكاري داوران،‌ حريف با نتيجه سه بر صفر پيروز ميدان معرفي شد.

معصومه فريد غلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران درخصوص بازي تيمش در مقابل تيم فوتبال ايلام گفت: تيم استقلال تهران هميشه در زمين ورزشگاه افسريه تمرين مي‌كرديم و اكثر فعاليت‌هاي ما در آن زمين بود. اما به دليل بروز برخي مشكلات مجبور شديم محل فعاليت خود را تغيير داده و به زمين نازي آباد برويم.

وي افزود:‌ اين زمين نيز در اختيار باشگاه استقلال است و حتي بازيكنان ليگ،‌ آقايان نيز در آن زمين تمرين مي‌كنند و بيشتر بازي‌ها و تمرينان آنها در همان زمين نازي‌آباد برگزار مي‌شود.

غلامي خاطرنشان كرد: زمين ما از هر نظر مناسب بود واقعا نمي‌دانيم به چه علت آنرا نامناسب اعلام كردند. داوران و مخصوصا مسئولين تيم ايلام با ما همكاري نكردند تا ما بازنده اين ديدار شويم.

سرپرست تيم استقلال خاطرنشان كرد:‌ تيم ايلام اصلا نمي‌خواست اين بازي را انجام دهد و به دنبال بهانه‌اي مي‌گشت تا از وارد زمين شدند سرباز زنند.

غلامي همچنين بيان داشت:‌ تعويض زمين بازي هيچ منع قانوني ندارد و كاري كه تيم استقلال انجام داده نبايد به باخت سه بر صفر آن بنا به نظر داور مي‌انجاميد اين نتيجه از نظر مسئولان باشگاه رسمي نيست و بايد بازي معوقه‌اي برنامه‌ريزي شود. در همين راستا در انتظار رأي كميته انضباطي هستيم.

فريد غلامي همچنين درخصوص وضعيت تيم بانوان استقلال تهران گفت: در نيم فصل اول اصلا نتوانستيم نتيجه خوب و مطلوبي بگيريم كه همه‌ مشكلات از وضعيت مالي بد باشگاه نشئت مي‌گيرد اما خوشبختانه بعد از رفع مشكلات مالي وضعيت تيم و باشگاه روبه بهبود است و مطمئن هستيم كه تيم استقلال مي‌تواند در نيم فصل دوم نتيجه بهتري كسب كند.

وي در ادامه افزود: بازي بعدي تيم استقلال در مقابل تيم نگاربژ شيراز است كه در روز پنجشنبه 19 دي ماه در شيراز برگزار خواهد شد.

اميدواريم كه بازي خوبي را از بازيكنان ببينيم و با نتيجه‌اي پرگل به تهران بازگرديم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: استقلال ، تعویض ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار