مریل استریپ برای هجدهمین بار نامزد دریافت اسکار شد.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ "آگوست: بخش اوساج" تنها فیلمی است که به خاطر دریافت جایزه‌های متعدد گروه بازیگرانش توجه ما را به خود جلب می‌کند. در حال حاضر فیلم نامزد دریافت جایزه از جشنواره گلدن کلوپ می‌باشد. یکی از این نامزدها مریل استرپ برای نقش اول زن می‌باشد.


 در این فیلم استریپ نقش یکپارچه و مسلط مادر خانواده‌ای از هم پاشیده شده را بازی می‌کند. خانواده‌ی استریپ برای مراسم ختم دور هم جمع شده‌اند.

مریل استرپ دیگر بازیگران این فیلم را "مجموعه‌ی دستچین شده‌ای از هنرپیشه‌ها" توصیف می‌کند. اما واقعیت امر این است که تأثیر استریپ بر روی آنها، بازی هنرپیشه‌ها را جلوه داده است.

 
اوان مک گرگور، دیگر بازیگران این فیلم، می‌گوید: "دیدن مریل استریپ در حال ایفای نقش، بهترین نمایشی بود که در زندگی‌ام شاهدش بودم. با بازیگران برجسته‌ای کار کرده‌ام اما مریل جور دیگری است."
 
جولیا رابرتز که او هم نامزد دریافت جایزه گلدن کلوپ می‌باشد، اضافه می‌کند که انتظار او از همکاری با استریپ هیچ‌گاه با تجربه‌ی واقعی برابری نمی‌کند.

 
مریل استریپ امسال برای هجدهمین جایزه‌ی اسکار خود، نامزد می‌شود. وی می‌گوید: "دوست دارم مردم خود را با گروه بازیگران در حال سفر ببینند و دوست دارم تماشاگران با خوشحالی سفرشان تمام شود."
 
فیلم «آگوست: بخش اوساج» برنده‌ی چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم کاپری- هالیوود شده است، برای دریافت این جایزه رقیبانی مثل " ماندلا: قصه‌ی آزادی" و "حقه‌بازی آمریکایی" و " دوازده سال بردگی" را پشت سر گذاشته است.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار