نایب رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی فدراسیون، تأمین منابع مالی مهمترین برنامه‌ای است که در دستور کارم قرار خواهم داد.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: همان‌طور که تمامی علاقه‌مندان به کشتی در جریان هستند این روزها فدراسیون به لحاظ مالی شرایط خوبی ندارد در نتیجه برای رسیدن به هدف‌هایی که پیش بینی شده باید بودجه لازم وجود داشته باشد.

دارنده شش مدال جهانی و المپیک تصریح کرد: برنامه‌ریزی خوبی را برای تأمین منابع مالی ترسیم کرده‌ایم که امیدوارم به کمک دوستداران کشتی بتوانیم طوری حرکت کنیم که مشکلات اقتصادی فدراسیون به حداقل برسد.

وی در خصوص این که چرا پیشنهاد رسول خادم را برای نایب رئیسی پذیرفته است نیز گفت: همانطور که قبلا هم گفتم خدمت به کشتی را وظیفه خودم می‌دانم چرا که مدیون این رشته ورزشی هستم در چند ساله گذشته شرایط مهیا نبود اما حالا که وضعیت به گونه‌ای است که احساس می‌کنم می‌توانم مفید باشم به همین منظور این مسئولیت را پذیرفتم.

حیدری درباره مسائل فنی نیز اظهار داشت: حقیقت من اصلا به مسائل فنی ورود نخواهم کرد شرح وظایفم مشخص است و فقط در حوزه مسائل اجرایی و ستادی فدراسیون کار خواهم کرد.


انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، آزاد ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار