سرپرست باشگاه صبای قم گفت: تعویض مربی به مرور زمان در شرایط تیم تأثیرگذار است و لزوماً‌ جهش فوری ندارد.

نجاتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: جهت اینکه به نتیجه رضایت‌بخش در خصوص تعویض مربی برسیم به زمان نیاز داریم و گذر زمان به این امر کمک می‌کند. واقعیت این است که هم از مربی قبلی تیم مایلی کهن و هم از مربی فعلی تیم مرفاوی ناراضی نبودیم و نیستیم. در هر عرصه زمانی امکان دارد افت محسوسی برای هر تیم پیش بیاید و در حال حاضر شامل حال تیم صبا شده است.

وی در خصوص گفته‌های عنایتی که بازیکنان تیم صبا با انگیزه بازی نمی‌کنند تصریح کرد: این گفته در مورد شرایط عمومی تیم صدق نمی‌کند، شاید عنایتی مورد خاصی را سراغ دارد که بی‌انگیزه در تمرینات و در زمین حاضر می‌شود و از آن‌جایی که عنایتی بازیکنی با غیرت است و با جوش و خروش زیاد در بازی‌ها و تمرین‌ها حاضر می‌شود از همه بازیکنان توقع دارد که همه مثل خودش رفتار کنند.

نجاتی در مورد شرایط تیم صبا گفت: تیم از نظر عمومی در شرایط خوبی به سر می‌برد و برای مسئولان رضایت بخش بوده است. از عملکرد بازیکنان رضایت کامل داریم. خیلی خوب تمرینات را با انگیزه، شادابی و طراوت گذشته ادامه می‌دهند. فقط مشکل مالی باشگاه است که مدیران باشگاه به بررسی این موضوع پرداخته‌اند تا راه‌حلی برای رفع این موضوع پیدا کنند.

سرپرست باشگاه صبای قم در خصوص وضعیت تیم در جدول گفت: از جایگاهمان در جدول رضایت صد در صد نداریم و باید تلاش کنیم تا به رتبه‌های زیر 10 جدول دست پیدا کنیم و به جایگاه سابق خودمان بازگردیم.

وی در مورد برنامه‌های جدید تیم اظهار داشت: برنامه جدیدی مدنظر نداریم، درنیم فصل بازیکنانی را که مدنظر داشتیم را جذب کردیم. بازیکنان با تمام توان حاضر هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند و برای تیم از هیچ لحاظی کم نمی‌گذارند.

نجاتی در مورد بازی مقابل تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: هر 2 تیم از وضعیت خوبی در جدول برخوردار نیستیم و همین امر شرایط را برای ما و فجر سپاسی سخت‌تر می‌کند و بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند تا با آمادگی کامل در این دیدار حاضر شوند و بتوانیم کسب امتیاز کنیم، اما نباید تیم فجر سپاسی را دست کم بگیریم زیرا این تیم هم با هدف کسب امتیاز در مقابل ما حاضر خواهند شد.

وی در پایان در مورد حضور مصدومین گذشته در بازی مقابل فجر سپاسی خاطرنشان کرد: سعید لطفی و کاشی با آمادگی لازم از هفته‌های آینده در بازی‌ها حاضر خواهند و مسلماً حضورشان به بهبود شرایط تیم کمک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صبا ، افت ، فجر سپاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار