سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی با تاکید بر اینکه تیمش لیاقت برد مقابل دانشگاه آزاد را داشت، گفت: اشتباهات من، بازیکنان تیم و داور دست به دست هم داد تا بازی را ببازیم.

علی نیکورفتار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی با دانشگاه آزاد توضیح داد: دانشگاه آزاد در ابتدا بازی را جدی نگرفت و بازیکنان ما هم که دنبال برد و کسب امتیاز بودند از شرایط استفاده کردند. هر چند به مرور دانشگاه آزاد بازی را گرفت اما ما هم اشتباهات دور رفت را تکرار نکردیم و لیاقت برد را هم داشتیم اما اشتباهات نهایی خودم، بازیکنان و داور در وقت اضافه دست به دست هم داد و حریف هم که از نظر مهره ای سرتر بود.

نمی توانم بازیکنان را به نیمکت ببندم

وی در مورد اعتراض اواخر بازی به داور و احتمال محرومیت تاکید کرد: من هیچ کار بدی انجام ندادم اشتباه از داور بود چون وقتی تیم گل می زند بازیکنان بلند می شوند و نمی توان آنها را به روی نیمکت بست. در فشار بالای بازی داور به طور پیاپی به ما تذکر می داد که بازیکنان از روی نیمکت بلند نشوند در حالی که در هیچ لیگی این شرایط نیست. شما نمی توانید برای مثال در دیدار مهرام با پتروشیمی در حالی که یک تیم با 3 امتیاز جلو است و حریف گل تساوی را می زند به آنها هشدار دهید که حق بلند شدن از روی نیمکت را به هیچ وجه ندارند.

وی ادامه داد: این تذکرات هم کار ناظر بازی است نه داور که پشت سر هم تذکر داده و تهدید به اعلام خطا کند.

مشکلی با داور نداریم اما دقت کنند

نیکورفتار در مورد وقت اضافه بازی، اشاره کرد: در مورد وقت اضافه بازی با دانشگاه آزاد بحث زیاد است. به هر حال تیم ما بی تجربه است و داوری هم در کارمان بی تاثیر نیست. ما چهار دقیقه و 10 ثانیه حمله کردیم اما یک خطا اعلام نکردند. در بازی بسکتبال باید سوت زده شود. این درست که باخت من و بازیکنان تیم به خاطر بی تجربگی بود و مشکلی  هم با داوری نداریم اما داوران هم باید با دقت بیشتری سوت بزنند.

سرمربی نیروی زمینی در مورد جدایی علیرضا هنردوست گفت: ما مشکلی با علیرضا نداریم و وی را از تمرینات تیم فک کردیم تا به شرایط خود برسد. فدراسیون قولهایی به این بازیکن داده و حتی با وجود باقی ماندن یک ماه از خدمت این بازیکن، مشکلی با وی نداریم و زور نمی گوییم تا در صورت آزاد بودن انتقال وی در نیم فصل، به تیم دیگری ملحق شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیکورفتار ، نیروی ، زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار