عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید مشخص شود که هیئت‌های اروپایی پارلمانی برای چه به کشورمان سفر می‌کنند و قصد انجام چه برنامه‌ای را دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمد صالح جوکار" نماینده مردم یزد و صدوق در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز سه‌شنبه، مجلس با اشاره به سفر هیئت‌های پارلمانی اروپایی به کشورمان گفت: این روز‌ها هیئت‌های پارلمانی زیادی وارد کشور می‌شوند که امیدواریم همگی منشاء خیر باشند.  
 
وی افزود: باید مشخص شود که این هیئت‌ها با چه اهدافی به کشورمان سفر می‌کنند و همچنین کدام دستگاه بر برنامه این هیئت‌ها نظارت دارد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: باید دستگاه‌های ذیربط توضیح دهند که چرا هیئت پارلمانی اروپایی با آن دو فتنه‌گر دیدار داشتند و جایزه ساخاروف را به آن‌ها داده‌اند.  
 
وی با بیان اینکه بیم داریم فتنه‌ای دیگری در کشور برپا شود، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود در این باره عمل کنند.  
 
در ادامه، حجت الاسالام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در پاسخ به این تذکر جوکار خاطر نشان کرد: در چارچوب روابط پارلمانی این هیئت‌ها به کشورمان سفر می‌کنند و سفر آن‌ها نشان دهنده تواضع در برابر اقتدار نظام، مجلس، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

 انتهای پیام/
 

برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار