درحاليکه انگليس با پيامدهاي طوفان و سيلاب همچنان دست و پنجه نرم مي کند، سازمان محيط زيست اين کشور با کاهش هر چه بيشتر بودجه و نيرو مواجه است.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي روزنامه فايننشال تايمز؛ سازمان محيط زيست انگليس ظرف 12 ماه آينده 1700 فرصت شغلي را حذف مي کند. اين درحالي است که اين سازمان از جمله مسئول حفاظت از کشور در برابر سيلاب است و بخش هاي وسيعي از انگليس همچنان درگير پيامدهاي سيلاب در سال جديداند.

اين خبر در زماني اعلام مي شود که نمايندگان پارلمان انگليس روز دوشنبه خواستار کاهش هرچه بيشتر بودجه سازمان محيط زيست شدند که از سال2010با کاهش 36 درصدي بودجه مواجه بوده است.

"آنه مک اينتوچ " رئيس کميسيون محيط زيست مجلس عوام انگليس گفت، سيلابهاي اخير طي تعطيلات کريسمس موجب تشديد نگراني ها درباره کاهش هزينه هاي عمومي اين سازمان شده است و وزراي دولت بايد روشن کنند که کاهش بيش از 300 ميليون پوندي بودجه  طي 2 سال آينده تا چه حد بر  بودجه اين سازمانها و قابليت آنها در واکنش به حوادث اضطراري تاثير خواهد داشت.

سازمان محيط زيست انگليس که هم اکنون 11 هزار کارمند دارد، تاييد کرد در سال آينده حدود 15 درصد آنها را  از دست خواهد داد که حدود 515 نفر از کارکنان مقابله با سيلاب را نيز شامل مي شود.

"پل لينستر" مدير اجرايي اين سازمان درباره تاثير کاهش بودجه بر قابليت اين گروه در مقابله با سيلاب و پيامدهاي آن هشدار داد.  

بارش سنگين و بادهايي با سرعت 90 مايل در ساعت در ايام کريسمس 7 کشته بر جاي گذاشت و بخش هاي وسيعي به ويژه در مناطق جنوبي و نيز در ميدلندز و شال غربي انگليس به زير آب رفت که به قطع برق حدود 750 هزار خانه انجاميد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار