حمله پسر عریان به پدر و مادر سالخورده‌اش/مادر با ضربات متعدد چاقو جان باخت

جوانی 28 ساله که بر اثر توهمات ناشی از مصرف شیشه اقدام به قتل مادر 55ساله خود کرده بود توسط ماموران پلیس اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "خسروی" در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: ساعت 15 روز پنجشنبه دوازدهم دی ماه از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس 110 یک مورد درگیری درخیابان سپهسالار شهر اصفهان به اطلاع ماموران پلیس این شهر رسید.  
 
وی ادامه داد: بلافاصله پس از این تماس ماموران در محل مذکور حاضر شده و با جوانی کاملا عریان مواجه می شوند که ضمن مجروح کردن پدر خود اقدام به قتل مادر 55 ساله اش کرده است.  
 
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم در زمان دستگیری نیز در حالت توهم بوده است عنوان داشت: متهم پس از دستگیری انگیزه اش از این کار را توهمات شدید ناشی از مصرف شیشه عنوان کرده است.  
 
این مقام مسئول گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم از زمان دانشجویی در حدود 4 سال گذشته مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را مصرف کرده و در روز حادثه نیز شیشه و گراس را توام با هم مصرف کرده و بر اثر توهم ناشی از مصرف این مواد کاملا عریان شده است. 

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در این لحظه پدر و مادر متهم که از سفر بازگشته بودند وارد منزل می شوند و با صحنه عریان شدن فرزند خود روبرو می شوند که وی با آنها درگیر شده و با وارد کردن ضربات متعدد چاقوی آشپزخانه به مادرش او را به قتل می رساند.  
 
سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهم قصد داشت تا پدر خود را نیز به قتل برساند گفت: در این حادثه پدر 66 ساله متهم نیز توسط پسر شیشه ای خود مجروح و راهی بیمارستان شد.  
 
این مقام انتظامی عنوان داشت: با اعتراف صریح متهم به قتل، وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد و با صدور قرار صادره راهی زندان گردید.  
 
سرهنگ خسروی با اشاره به وقوع چندین مورد از قتل های شیشه ای در سال گذشته از کارشناسان، صاحب نظران و رسانه های گروهی خواست تا درخصوص عواقب خطرناک و فاجعه آمیز مصرف مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه اطلاع رسانی بیشتری را در جامعه انجام دهند.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار