رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تردد در تمامی محورهای ارتباطی اصلی این استان با رعایت نکات ایمنی جریان دارد.

سرهنگ حمزه رفیعی، با تشریح وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون در محورهای ارتباطی به ویژه گردنه های شاه منصوری، چری و تاراز، بارش برف ادامه دارد و کولاک شدید را نیز در این گردنه ها شاهد هستیم.
وی افزود: تردد خودروها از این مسیر ارتباطی تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است.
سرهنگ رفیعی گفت: در دیگر محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری  به ویژه شهرکرد به اصفهان، شهرکرد به اردل و فارسان و کوهرنگ نیز بارش باران را شاهد هستیم و این محورها نیز لغزنده است.
وی با تشریح همکاری همه سازمان های امدادی و انتظامی استان چهارمحال و بختیاری نظیر راهداری، هلال احمر و پلیس برای تداوم تردد در محورهای ارتباطی این استان و کمک به رانندگان و مسافران در راه مانده، افزود: برخی محورهای روستایی استان چهارمحال و بختیاری مسدود اعلام شده که راهداران در تلاشند این محورها را بازگشایی کنند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال وبختیاری از مسافران و کسانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی این استان را دارند خواست با رعایت نکات ایمنی، خودروها را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
بارش برف که از ساعات نخستین روز دوشنبه شانزدهم دی ماه در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، مدارس نوبت صبح و بعدازظهر این استان را تعطیل کرد.
برودت هوای استان در روز های نخست هفته جاری، تاخیر در آغاز به کار مدارس استان چهارمحال و بختیاری را به همراه داشت..س
برچسب ها: تردد ، خودرو ، محور ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.