دبیر دومین جشنواره دوسالانه ی سراسری عکس بسیج گفت: سازمان بسیج هنرمندان کشور برای برگزاری جشنواره های هنری توانایی بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، سید عباس میرهاشمی درآیین اختتامیه دومین جشنواره دو سالانه سراسری عکس بسیج در کرمان افزود: هم اکنون این سازمان برای نشان دادن هنر و توانایی بالای خود آماده برگزاری چنین جشنواره هایی در مرحله ی بین المللی است.

وی با اشاره به تأثیر خوب میزبانی کرمان در بهتر شدن روند برگزاری این جشنواره ، خاطرنشان کرد: کرمان یکی از قطب های بزرگ هنر کشور است که در این جشنواره همه ی همت خود را به نمایش گذاشت.

دبیر دومین جشنواره دوسالانه ی عکس بسیج کشور یادآورشد: از 13 هزار و دویست اثر ارسالی به دبیرخانه ی جشنواره عکس بسیج ، 81 اثر برای نمایش انتخاب شدند.

سید عباس میر هاشمی افزود: 48 اثراز این آثار به بخش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و 33 اثر نیز به بخش فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان مربوط می شود.

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور نیز با اشاره به حضور گرم شرکت کنندگان و میزبانی خوب استان کرمان گفت: این نشان دهنده تلاش های جهادی و اراده پاک همه ی مسئولان برگزاری جشنواره است.

حسین قنادیان با تجلیل از تلاش های جهادی و همت بلند مسئولان برگزاری این جشنواره افزود: آنچه می ماند ، روحیه ی جهادی است لذا هنرمندان نیز باید با هنر خود این ارزش انسانی را برای رسیدن به سعادت اخروی ارج نهند.

وی با اشاره به اینکه حضور گرم عکاسان کشور در کرمان نمونه ای از خودباوری است، رسالت هنرمندان در جامعه اسلامی را خطیر دانست.

این مراسم با تجلیل از برگزیدگان همراه بود./س


برچسب ها: بسیج ، هنرمندان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.