معاون عربی - آفریقایی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: یک هیات قضایی - تحقیقاتی از طرف وزارتخانه‌های امور خارجه و دادگستری ایران برای کالبد شکافی جسد ماجد الماجد و بررسی دقیق تر ابعاد این مساله به زودی عازم بیروت می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "حسین امیر عبداللهیان" شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم یادبود همسر صلاح زواوی سفیر فلسطین در مسجد نور تهران، اظهارداشت: یک هیات قضایی - تحقیقاتی از طرف وزارتخانه‌های امور خارجه و دادگستری ایران برای کالبد شکافی جسد ماجد الماجد و بررسی دقیق تر ابعاد این مساله به زودی عازم بیروت می‌شود.

امیر عبداللهیان همچنین در واکنش به اظهارات روز گذشته جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که گفته بود ایران می‌تواند حضور غیر رسمی در حاشیه نشست ژنو 2 داشته باشد، تاکید کرد: نشست ژنو2 بدون حضور طرف‌های موثر، صرفا یک شوی تلویزیونی خواهد بود و نه بیشتر.

**دیپلمات ایرانی در یمن سالم است


معاون عربی آفریقایی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین درباره آخرین وضعیت دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن، گفت: این دیپلمات سالم است و یک هیات ایرانی در یمن در حال گفتگو و پیگیری موضوع است.

معاون عربی - آفریقایی وزیر امور خارجه کشورمان ، خاطرنشان کرد: یک هیات قضایی - تحقیقاتی از طرف وزارتخانه‌های امور خارجه و دادگستری ایران برای کالبد شکافی جسد ماجد الماجد و بررسی دقیق تر ابعاد این مساله به زودی عازم بیروت می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار