مديرجهاد کشاورزي شهرستان آمل، از توزیع بیش از 18میلیون لیتر نفت گاز حمايتي یارانه ای بخش کشاورزي از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

امینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ گفت: این میزان سوخت برای مراحل شخم وشیار شالیزارها ، چاه آب کشاورزی، پرورش گل وگیاه و پرورش طیور توزیع شد.

وی افزود: بیشترین میزان سوخت نفت گاز توزیع شده مربوط به بخش مرغداريها 10 ميليون و 800 هزار ليتر ، چاه آب کشاورزي با دو میلیون و200هزار لیتر و واحدهای تولیدی گلخانه داران ،صنايع تبديلي وتکمیلی شهرستان صادر شد.

مديرجهاد کشاورزي آمل تصریح کرد: این میزان سوخت از سوی واحد سوخت مديريت جهاد کشاورزي برای مصرف بخش کشاورزي با هماهنگي شرکت پخش فرآورده هاي نفتي شهرستان آمل تحويل بهره برداران شده است.

امینی گفت: سوخت مصرفی و مورد نیاز بخش کشاورزی آمل در سه فصل زمستان حدود 9میلیون لیتر است که تاکنون 6میلیون لیتر آن تامین ودر حال توزیع است و بقیه نیز در صورت اختصاص سهمیه به شهرستان توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: در این بخش مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آمل یکی از شهرستانهایی بوده که از جمله بیشترین دریافت کننده های سوخت بخش کشاورزی در مازندران بوده است.

در شهرستان آمل با حدود 92هزارهکتار سطح زیرکشت در قالب کشت اول ودوم سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید می شود./س
/انتهای پیام
برچسب ها: سوخت ، یارانه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.