شهردار ناحیه سه منطقه 8 از آموزش شهروندان برای مقابله با جانوران موذي در خيابانهای این ناحیه خبر داد.

دیانتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اداره خدمات شهری ناحیه 3  به منظور ارتقاء بهداشت عمومي شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماریهای عفونی و  ارتقا سطح اطلاعات عمومی و آگاهی شهروندان  اقدام به آموزش شهروندان در  يك محله از محلات این ناحیه کرد. 

وی با اشاره به تحویل تله های موش برای مقابله با جانوران موذي در ناحیه سه افزود: به منظور ارتقاء بهداشت عمومي شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماریهای عفونی اين اداره در پی درخواست شهروندان از طریق سامانه 137  اقدام به توزیع 25 عدد  تله چسبی یا فلزی بین شهروندان و آگاهی آنان از نحوه استفاده از آن در خيابان های این ناحیه  كرد.
 
دیانتی با اشاره به توزیع بروشور مقابله با جانوران موذي گفت: اين اداره اقدام به 250مورد  بروشور برای اطلاع رسانی شهروندان و آگاهی آنان در خيابان های این ناحیه  كرد.
 
وی در پایان با اشاره به طعمه گذاري جانوران موذي در ناحیه سه خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء بهداشت عمومي شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماریهای عفونی اين اداره اقدام به 260 مورد  طعمه گذاري در منافذ جانوران موذي در خيابان های این ناحیه  كرد .
برچسب ها: آموزش ، شهروندان ، جانوران ، مضر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار