نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه محیط زیست آذربایجان غربی 20 درصد افزایش یافت.

موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست یک موضوع چند بعدی است که اکثر سازمان‌ها در این مورد نقش دارند.

وی خاطرنشان کرد: بودجه کل کشور انقباضی است، بدین مفهوم که بودجه کشور نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است و به مقدار 194 هزار میلیارد تومان رسیده است با این روند جایگاه ایران در عرصه محیط زیست در هشت سال گذشته 60 پله پایین آمده است.

صدر افزود: بر این اساس ما با بحران‌های زیست محیطی زیادی روبرو شده‌ایم برای این منظور دولت پیشنهاد کرده بودجه محیط زیست استان 20 درصد افزایش یابد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حفاظت از محیط زیست یک موضوع چند بعدی است که تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها باید برای حراست از محیط زیست کمک کنند.

صدر افزود: امیدوارم برنامه‌ریزی خوبی برای رفع مشکلات حوزه محیط زیست خصوصا خشک شدن دریاچه ارومیه، تالاب‌ها، آلودگی هوا و ... و بحث‌های نگران‌کننده استان در مورد محیط زیست که شاهد آن هستیم انجام شود.

وی افزود: دولت باید توجه ویژه‌ای به محیط زیست داشته باشد و طی سال‌های آینده، مخصوصا سال 93 گام‌های خوبی در این راستا برداشته شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.