معاون اموراجتماعی و فرهنگی منطقه 6 شهرداری تهران گفت: دوره های آموزشی روباتیک دومین جشنواره شکوفا برای تمام گروه های سنی از نونهالان تا نوجوانان در محله های منطقه 6 برگزار شده است.

مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ما در راستای اجرای دومین جشنواره شکوفا در بخش کانون روباتیک با توجه به اعلام نیاز شهروندان این منطقه در خصوص علاقه مندی به ساخت روبات، دوره های آموزشی را در سراهای محله منطقه 6 برپا کردیم.
 
وی از همکاری نزدیک معاونت امور اجتماعی منطقه 6 با آموزش و پروش منطقه خبر داد و افزود: پژوهش سرای این منطقه میزبان علاقه مندان به شرکت در دوره های آموزشی روباتیک جشنواره شکوفاست.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 شهرداری تهران تاکید کرد: آموزش های روباتیک ما با اتمام نخستین جشنواره شکوفا به پایان نرسید بلکه این دوره ها از سال گذشته همچنان ادامه دارد و بزودی مسابقات آن در منطقه برگزار خواهد شد.
 
وی گفت: دوره های آموزشی روباتیک در سرای محلات گاندی، نجات اللهی، نصرت، سیندخت، یوسف آباد و سنایی برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
 
عباسی یادآورشد: در محله گاندی ما نونهالان مهدکودک در دوره های روباتیک شرکت کردند و آموزش های مقدماتی این رشته را فراگرفتند.
 
وی خاطرنشان کرد: در این دوره ها نوجوانان و سایر شرکت کنندگان با سرفصل های مربوط روبات آشنا شدند و کیت های مخصوص ساخت روبات را دریافت کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.