در صورت جا به جا شدن ريل هاي راه آهن عمليات ساخت زيرگذر جواديه تا اوايل سال آينده به پايان مي رسد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران مهندس سید محسن اسدي، شهردار منطقه 16 تهران با اعلام اين مطلب اظهار داشت: پروژه زيرگذر جواديه ويژگي هاي منحصر به فردي دارد که يکي از آن ويژگي ها ، تراکم بالاي خطوط راه آهن سراسري کشور است که از اين نقطه عبور مي کند.

وي با بيان اينکه حدود 15 خط راه آهن از اين مکان عبور مي کند، افزود: وجود پل قديمي راه آهن که بايد تخريب شود و همچنين وجود کابل فشار قوي برق در اين محدوده از ديگر عواملي است که عمليات ساخت زيرگذر را با کندي مواجه کرده است.

اسدي اضافه کرد: خوشبختانه در اين زمينه مديريت راه آهن جمهوري اسلامي همکاري خوبي با شهرداري تهران دارد و هماهنگي ها در حال انجام است.

شهردار منطقه 16 در ادامه با تاکيد بر اينکه ساخت زيرگذر جواديه هيچ مشکل اجرايي و فني ندارد، تصريح کرد: بايد خطوط راه آهن جا به جا شوند تا عمليات ساخت ادامه يابد.
وي با بيان اينکه رمپ دو طرف زده شده است، گفت:هم اکنون به قسمت سخت کار که همان هماهنگي هاست رسيده ايم.

اسدي بيان داشت: تخريب پل قديمي راه آهن نيز مرحله به مرحله و همزمان با عمليات ساخت زيرگذر انجام مي شود که البته عمليات تخريب نيز عمليات پيچيده اي است و بايد با جرثقيل هاي خاصي حمل شود.

وي اضافه کرد: اگر ريل هاي راه آهن جا به جا شوند عمليات ساخت زيرگذر يک ماهه به سرانجام مي رسد اما هم اکنون با وجود ريل هاي راه آهن عمليات ساخت خارج از کنترل شهرداري است.

شهردار منطقه 16 افزود:تلاش براي احداث مسير زيرگذر جواديه که حدفاصل ميدان بهداري تا خيابان نوري است از فروردين امسال آغاز شد تا علاوه بر برقراري ارتباط محلات موجود در پهنه هاي شمالي و جنوبي خطوط راه آهن در تراز منهاي يک، شرايط تخريب پل قديمي جواديه نيز فراهم شود.
برچسب ها: ریل ، زیرگذر ، جوادیه ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار