مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران از برگزاری سومین اجلاس سراسری مدرسان آموزش خانواده در مهد نماز در تالار فرهنگی خبر داد.

توکلی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، گفت: سومین اجلاس سراسری مدرسان آموزش خانواده در مهد نماز به منظور ترویج فرهنگ نماز، پاسخگویی به شبهات و سوالات والدین توسط انجمن اولیا و مربیان مدارس شهر تهران با موضوع نماز پیشگیری از آسیبب‌های اجتماعی، مقابله با تهاجم فرهنگی، تربیت دینی، تربیت جنسی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در تالار فرهنگ در حال برگزاری‌‌ست.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این اجلاس با مشارکت ستاد اقامه نماز استان تهران و آموزش و پرورش شهر تهران با هدف ترویج فرهنگ نماز، توانمند‌سازی اولیا و مربیان مدارس شهر تهران به پاسخگویی به شبهات و سوالات والدین دانش‌آموزان، پیشگیری از آسیب‌های احتمالی و اجتماعی دانش‌آموزان هم اکنون برگزار می‌‍‌شود.
 
توکلی با اشاره به نحوه برگزاری این اجلاس، گفت: سومین اجلاس سراسری مدرسان آموزش خانواده با حضور رئیس ستاد اقامه نماز کشور، مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران، مدیرکل آموزش و پروش شهر تهران، 450 نفر از اولیا و مربیان مو مشاوران مدارس شهر تهران ساعت 15 امروز در تالار فرهنگ در حال برگزاری ‌ست.
 
وی در پایان افزود: امیدواریم با برگزاری اینچنین اجلاس‌هایی که با موضوع نماز و ترویج فرهنگ نماز است بتوانیم عملکرد مدارس را در بحث نماز و عملکرد فرهنگی خانواده‌ها را ارتقا دهیم و تعارض فرهنگی را در این بحث کاهش دهیم./
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: اجلاس ، سراسری ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار