در راستای اتخاذ روش های کنترلی، علمی و موثر جهت کاهش آلودگی ها در مجموعه شهری و جلوگیری از تشدید آن، گواهینامه بین المللی استاندارد زیست محیطی ایزو14001 شهرداری منطقه یک تمدید شد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران مهندس آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست و انرژی منطقه با بیان این خبر اظهار داشت: این اقدام به منظور تایید انطباق کامل منطقه با الزامات استاندارد ایزو 14001 صورت پذیرفته است که بر اساس آن، شرکت گواهینامه دهنده ایزو 14001 (SGS) به انجام ممیزی و ارزیابی میزان مطابقت و رعایت الزامات استاندارد فوق در سطح منطقه اقدام نمود و پس از بازرسی و تأیید سیستم توسط شرکت مذکور، گواهینامه استاندارد ایزو 14001 این منطقه به مدت یک سال دیگر تمدید شد.
 
وی با اشاره به برنامه های زیست محیطی در سال جاری خاطر نشان کرد:  برنامه های امسال بر مبنای 21 هدف کلان زیست محیطی منطقه یک  و 52 برنامه زیست محیطی در حوزه های ترافیکی، عمرانی، امور شهری ، اجتماعی و... در حال اجراست.
 
مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری منطقه یک تصریح کرد : شهرداری منطقه یک در راستای پیشبرد اهداف زیست محیطی و نگهداری استاندارد ایزو 14001با همکاری کلیه معاونت ها، نواحی، ادارات و نظارت ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران توانست به این مهم دست یابد.
 
مهندس اقدسی خاطر نشان ساخت : سیستم مدیریت محیط زیست در شهرداری منطقه یک با هدف حفاظت از محیط زیست که مبتنی بر موارد پیشگیری و کاهش مستمر آلودگی های محیط زیست، کاهش و بهینه سازی مصرف منابع و انرژی، کاهش و کنترل  پسماندها، حفاظت و گسترش فضای سبز و ... است ارتقاء یافته و در حال حاضر حفظ و نگهداری از سیستم مذکور بطور مؤثر در حال پیگیری است.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار