نشست مبادله قرارداد نیروگاه های برق آبی بسته اردل با حضور ارکان پروژه شامل نمایندگان شرکت آب و نیرو به عنوان کارفرما، مشاور رستاب و پیمانکار مشارکت شرکت ماشین سازی ویژه و شرکت NFC چین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رضازاده مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، در این خصوص گفت: قرارداد اجرای این پروژه به صورت EPCF (ﻓﺎﻳﻨﺎﻧﺲ ﻭ ﻃﺮﺡ ﺳﺎﺧﺖ) با هزینه ای افزون بر 315 میلیون یوآن و در مدت 54 ماه خواهد بود.

وي افزود: 15 درصد اعتبار قرارداد بسته نیروگاه های برق آبی اردل از محل اعتبار طرح و 85 درصد از محل اعتبار فاینانس قابل تامین بوده و بانک صادرات نیز به عنوان بانک عامل تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اظهار داشت: برای اجرای بسته نیروگاه های برق آبی اردل تاکنون مجوزهای مربوطه شامل مجوز شورای اقتصاد، ماده 62، ترک تشریفات مناقصه و ... اخذ شده است.

پروژه نیروگاه های بسته اردل در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و شامل سه نیروگاه به نام های عزیزآباد به ظرفیت 6.5 مگاوات، آبسرده به ظرفیت 26.2 مگاوات و دوپلان به ظرفیت 12 مگاوات است که در مجموع ظرفیت تولید انرژی سالیانه آنها معادل 100 گیگاوات ساعت خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نیروگاه ، برق ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار