محمد منصوری و دو نفر از اعضای تیم ملی جودو نوجوانان که جهت حضور در تیم ملی لبنان ایران را ترک کرده بودند دوباره به ایران بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان حدود دو ماه پیش به دلیل وجود برخی مسائل و اختلافاتی که با فدراسیون داشت به لبنان رفت و سرمربیگری تیم جودو لبنان را عهده گرفت.

پس از آن دو تن از جودوکاران تیم ملی نوجوانان به نام‌های سبحان رسولی و حسین خدامرادی نیز برای حضور در تیم ملی لبنان به این کشور رفتند و چند ماهی هم در آن جا حضور داشتند و حتی در مسابقات کوراش قهرمانی آسیا با لباس تیم ملی لبنان به میدان رفتند ولی در این مسابقات نتوانستند مقامی کسب کنند.

آ‌ن‌ها که قبلاً اعلام کرده بودند برای تحصیل و پیشرفت ورزش به لبنان رفته‌اند، اکنون پس از گذشت حدود 2 ماه به ایران بازگشته‌اند و حتی برای تماشای مسابقات هفته دوم لیگ برتر در سالن افراسیابی حضور پیدا کردند و ظاهراً از رفتنشان پشیمان شده‌اند.

آنان که فکر می‌کردند در ایران نمی‌توان پیشرفت کرد و آینده‌ای در ایران ندارند اکنون این سؤال برای همه به وجود آمده که چگونه شده است که به ایران بازگشته‌اند. البته نمی‌توان از این دو نوجوان انتظار تصمیم عاقلانه‌ای داشت چرا که سن و سالی ندارند و خوب و بد خود را تشخیص نمی‌دهند باید دید که بزرگترشان مربیان و خانواده آنها چرا به این کار تن دادند از آنها بپرسید به امید آن که همه ورزشکاران فقط و فقط برای سربلندی و موفقیت تیم ملی کشورمان و بالا بردن پرچم ایران و میادین بین‌المللی تلاش کنند که شایسته سالاری در ایران حرف اول و آخر را می‌زند و زمینه برای پیشرفت همه‌ی قهرمانان ملی وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، نوجوانان ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار