مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندارن از افزایش 10 درصدی ثبت قرارداد در شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،وفایی‌نژاد در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی مرزن‌آباد گفت:تمام تلاش ما بررسی و رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی در استان است.

وی افزود:تاکنون بیش از ‌هزار و 400 هکتار از شهرک‌های صنعتی استان دارای سند شدند و 600 هزار هکتار نیز در دستور کار اجرای دریافت سند هستند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی مرزن‌آباد در ثبت شرکت‌ها قرار دارد، ابراز داشت:از کل سرمایه‌گذاری‌هایی که شرکت شهرک‌ها انجام می‌دهد به خود سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود و در واقع اجرای امور توسط سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

وفایی نژاد با بیان اینکه با تغییر دولت روند عقد قراردادها در شهرک‌های صنعتی در 9 ماهه‌ امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، خاطر نشان کرد: 2 هزار و 300 قرارداد با سرمایه‌گذاران استان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه ‌هزار و 300 قرارداد در این شرکت به بهره‌برداری رسید،ادامه داد:کل اعتبارات در ایجاد زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی بالغ بر 120 میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از این رقم 45 درصد مربوط به کمک‌های اعتبارات استانی، 54 درصد اعتبارات منابع داخلی و حدود دو درصد نیز از منابع دیگر است.

وفایی‌نژاد با نارضایتی از جایگاه واقعی صنعت در مازندران گفت:در مازندران سرانه زمین برای صنعت 6 متر مکعب است اما متوسط سرانه کشوری 15 متر مکعب است و این بدین معنا است که نیاز به یک جهش بزرگ در حوزه صنعت داریم./س

انتهای پیام///

برچسب ها: قرارداد ، شهرک ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.