رئیس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار از رشد 10 درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در بابلسر و فریدونکنار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،فاخری در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بابلسر گفت: شهرستان بابلسر با داشتن 10 جایگاه عرضه بنزین،هفت جایگاه عرضه CNG،تعداد 13 فروشندگی مواد نفتی روستایی و تعداد دو پیمانکاری حمل نفت وگاز حرارتی در امر خدمات‌رسانی به مردم بابلسر و فریدونکنار فعالیت می‌کند،

وی با بیان اینکه تعداد مصوبات انجام شده مرتبط با کمیته سوخت 9 مورد بوده است افزود: 44 مورد گشت مشترک با حضور کارگروه انجام شد.

رئیس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار،تعداد کشفیات کارت سوخت را 13 مورد دانست و گفت:تعداد پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات و صنعت ،معدن و تجارت درباره سوخت و فرآورده‌های نفتی 79 مورد است.

فاخری،میزان جریمه نقدی مرتبط با سوء استفاده از کارت سوخت را 24 میلیون و 549 هزار ریال اعلام کرد و افزود: تعداد کارت سوخت برای سه ماه قطع سهمیه دو عدد،تعداد کارت‌های به جا مانده در جایگاه‌ها در نه ماه امسال یک هزار و 573 عدد،تعداد کارت‌های پانچ شده 1010 عدد، تعداد کارت‌های سوخت رمزگشایی شده یک هزار و 627 عدد و تعداد کارت‌های سوخت به جا مانده و عودت به صاحبانش 563 مورد بوده است.

وی،تعداد بازدیدهای شبانه از جایگاه‌های سوخت زیر پوشش را 28 مورد عنوان کرد و افزود:تعداد بازدیدهای شبانه مجاری عرضه و فروشندگان جایگاه‌ها 250 چک لیست است.

رئیس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی بابلسر و فریدونکنار، مقدار کل فرآورده‌های مصرفی در 9 ماه گذشته در شهرستان بابلسر و فریدونکنار را 93 میلیون و 737 هزار لیتر اعلام کرد و گفت:این مقدار نسبت به سال گذشته بیش از 10 درصد رشد داشته است.

فاخری تصریح کرد:مقدار فروش بنزین 67 میلیون و 576 هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه خود در 9 ماه سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

وی،مقدار فروش نفت و گاز را 24 میلیون و 565 هزار لیتر با رشد 7درصدی عنوان کرد و گفت:فروش نفت سفید یک میلیون و 596 هزار لیتر با رشد بیش از 14 درصد، فروش گاز مایع دو هزار و 833 تن با رشد 7 درصد و فروش گاز CNG حدود 19 میلیون و 748 هزار متر مکعب صورت گرفته است./ش

انتهای پیام

برچسب ها: فرآورده ، نفت ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.