جشنواره مشکات با جمع‌آوری بیش از 24 هزار و 100 اثر از شهروندان محلات 26گانه شمال تهران به مرحله داوری می‌رود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جشنواره مشکات در زمینه آموزش‌های شهروندی است و در 12 محور در حال اجراست که امکان ارائه آثار و شکوفایی استعدادهای شهروندان را در زمینه‌های مختلف به آنها می‌دهد و شهروندان از طریق سراهای محلات می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارائه دهند.
 
محسن جلالی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یک، گفت: جشنواره مهارت‌های شهروندی کانون‌های آموزشی تهران که به طور اختصار مشکات نامیده می‌شود، در واقع یک جشنوار آموزشی و ترویجی است که زمینه‌ای برای تشویق و انگیزه‌سازی برای جلب مشارکت بیشتر شهروندان را در امور شهری فراهم می‌کند و تا 20دی ماه آثار ارسال شده را جمع‌آوری می‌کند.
 
جلالی بیان کرد: جشنواره مشکات در 12 محور اصلی با موضوعات فرهنگ آپارتمان‌نشینی، فضای سبز شهری، الگوی مصرف، حمل و نقل عمومی، محیط زیست شهری، شهر زیبا، فرهنگ ترافیک، شهر و بحران‌های طبیعی، ایمنی و پیشگیری از حوادث شهر و موارد دیگر توانست آثار زیادی را در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسالان در قالب نقاشی، عکاسی، خاطره، داستان کوتاه، تصویربرداری، کاریکاتور، ایده خلاقانه پوستر آموزشی و موارد دیگر گردآوری نماید.
 
جلالی عنوان کرد: این آثار به دبیرخانه‌های تخصصی خود در مناطق مختلف شهر تهران ارسال می‌شود تا مورد بررسی و داوری قرار گیرد.
 
جلالی خاطرنشان کرد: منطقه یک به عنوان دبیرخانه تخصصی محیط زیست آثار مربوطه را رصد و داوری می‌کند./
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مشکات ، داوری ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار