مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بارش برف که دیروز در استان آغاز شده 65 خودرو را گرفتار کرد که با تلاش امدادگران هلال احمر استان دیشب امدادرسانی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

عادل شفیعی ، گفت: در این مدت تمام نیروهای طرح زمستانی هلال احمر در جاده ها و راه های مواصلاتی استان پای کار بودند و به  65 خودرو گرفتار در برف امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: همچنین شب گذشته 185 نفر ازمسافرین که در راه مانده بودند نیز در پایگاه های هلال احمر اسکان داده شدند.

به گفته این مسئول شب گذشته شش نفر از مصدومانی که بر اثر گرفتاری در برف دچار مشکل شده بودند نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و 220 بسته غذایی نیز بین مسافران در راه مانده توزیع شد.

محور اسلام آباد به حمیل، بیستون به سنقر، روانسر به پاوه، دالاهو به سرپل و کرمانشاه به اسلام آباد از جمله مهمترین محورهای مواصلاتی استان بودند که شب گذشته با بارش برف با مشکل مواجه شده بودند و شفیعی به آنها اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تعدا تیم های عملیاتی که شب گذشته در این محورها امداد رسانی کردند را نیز 20 تیم و تعداد خودروهای امدادی را نیز 16 دستگاه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در تمام مدت طرح زمستانی با تمام توان و نیرو پای کار هستند، افزود: 20 پایگاه هلال احمر شامل 10 پایگاه ثابت و 10 پایگاه موقت در این مدت در جاده های مختلف سطح استان مستقر هستند./س

 
برچسب ها: برف ، خودرو ، گرفتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.