برنامه "باشگاه مشاوران اقتصادي" اين هفته با موضوع قدم هايي براي كارآفرين شدن در جمع شما شنوندگان محترم خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه "باشگاه مشاوران اقتصادي" با هدف هدايت سرمايه هاي كوچك به سمت اشتغال و كارآفريني تهيه و پخش مي شود و اين هفته با موضوع قدم هايي براي كارآفرين شدن در جمع شما شنوندگان محترم خواهد بود.

كارآفرينان از عوامل ضروري تغيير در يك اقتصاد مبتني بر بازارند، آنها امكان استفاده موثر و فزاينده از منابع را فراهم مي آورند و دادوستد بين بخشهاي مختلف با امكانات واولويتهاي متفاوت را تسهيل مي سازند. همچنين رفتار كارآفرينانه ، عامل شتاب دهنده توليد، انتشار و كاربرد ايده هاي نوآورانه است و در جوامع دستخوش تغييرات سريع اقتصادي نيز، كارآفريني تاثيرات زيانبار اجتماعي را ازطريق ايجاد فرصتهاي شغلي تعديل مي‌بخشد.

مريم حنطوش زاده مشاور در زمينه مشاغل خانوادگي ميهمان برنامه خواهد بود و در خصوص مشاغل خانوادگي و بسترهاي لازم در اين زمينه مطالبي را به سمع شنوندگان محترم مي‌رساند.

در بخش بعدي هم آقاي كميلي كارشناس كارآفريني در برنامه حضور دارد و در خصوص كارآفريني در بخش مشاغل خدماتي مطالبي را عنوان خواهد كرد.

"باشگاه مشاوران اقتصادي" به تهيه كنندگي ليلا اميد يگانه بصورت زنده و در باغ موزه ملي سه شنبه هر هفته ساعت 12:20 با حضور شما شنوندگان محترم از شبكه اقتصاد به روي آنتن مي‌رود.

منتظر حضور شما در اين برنامه هستيم.

انتهای پیام/ اس

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار