دامپزشک کلینیک باز پروری پردیسان گفت: ادامه زندگي براي"البرز" پلنگ تنكابني عذاب آور خواهد بود.

 دامپزشک کلینیک باز پروری پردیسان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعيت پلنگ زخمی تنکابن گفت:" البرز"  پلنگ زخمی که از تنکابن به تهران منتقل شده بود بر اثرگلوله اي كه به نخاعش برخورد كرده بود فلج شد وبا اين شرايط ادامه زندگي برايش عذاب آور خواهد بود.  
 
دکتر ایمان معماریان ادامه داد: عکس رادیوگراف و سی تی اسکنی که از او گرفته شد مشاهده کردیم تعداد بسیار زیادی تیر در بدنش بوده که به دو زمان متفاوت برمی گردد همچنین یکی از دستانش در زمان دورتری در تله گیر کرده و انگشتانش دست راستش  رانیز از دست داده بود.
 
وي ادامه داد:: اما گلوله هایی که به تازگی با او برخورد کرده صدمات بیشتری به او وارد کرده به گونه ای که یکی از گلوله به مهره L5 برخورد کرده و تا مهره  L6 مسیرش را ادامه داده به طوری که نخاع را به طور کامل از بین برده است.  
 
و با این شرایط زنده نگه داشتن آن تنها باعث عذاب کشیدنش می شود و تنها کاری که می شود انجام داد این است که از او اسپرم و سلول بگیریم.
 
دامپزشک کلینیک باز پروری پردیسان خاطرنشان كرد:بااين شرايط زندگي اين حيوان با مرگ بدون درد پايان خواهد يافت وبعد از  بيهوش كردن آن دوز داروي بيهوشي را افزايش مي دهيم تا بيشتر ازاين درد ورنج نكشد.  

برچسب ها: مرگ ، درد ، زندگی ، پلنگ ، تنکابن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار