خسرو حیدری در خصوص برد استقلال مقابل راه آهن گفت:ما شرایط سختی برای این دیدار داشتیم 3 بازیکن بیشتر روی نیمکت تیم حضور نداشتند و همین اتفاق باعث شد تا تیم با وضعیتی دشوار به مصاف راه آهن برود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه اسقلال، خسرو حیدری در خصوص برد استقلال مقابل راه آهن اظهار داشت: ما شرایط سختی برای این دیدار داشتیم 3 بازیکن بیشتر روی نیمکت تیم حضور نداشتند و همین اتفاق باعث شد تا تیم با وضعیتی دشوار به مصاف راه آهن برود ولی با این حال ما بازی منطقی و خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشیم و خدا را شکر که توانستیم به برد برسیم. 

وی افزود: از این به بعد باید از صدرنشینی خود دفاع کنیم و مطمینا با این شرایط  باید هوشیارتر به مصاف حریفانمان برویم وبیشتر از فرصت هایمان استفاده کنیم.

حیدری در ارتباط با عملکرد خود در این دیدار اظهار داشت:فکر میکنم خوب بازی کردم.مخصوصا اینکه من و آندو زوج خوبی را در جناح راست تشکیل دادیم و در بازی های بعدی هم میتوانیم به همین شیوه در کنار هم برای استقلال موثر ظاهر شویم.

وی در ادامه تصريح کرد: مقابل راه  آهن در پست دفاع راست به میدان رفتم و فکر میکنم در این پست موثرتر میتوانم برای استقلال بازی کنم.

بازیکن استقلال در ارتباط با بازی این هفته استقلال مقابل استقلال خوزستان گفت: همه بازی ها برای ما سخت و حساس هستند و با توجه به حساسیت بازی های دور برگشت باید حواسمان را جمع کنیم تا کمتر دچاره اشتباه شویم.مطمینا همه هدف و برنامه ما مقابل استقلال خوزستان که تیم خوبی هم است کسب پیروزی است تا به صدر نشینی خود تداوم دهیم.

حیدری در ارتباط  با شانس قهرمانی استقلال در لیگ خاطرنشان کرد:ما هم به اندازه بقیه تیم ها شانس قهرمانی داریم.امسال رقابت در صدر جدول بالا است و باید سعی کنیم طوری نتیجه بگیریم که در هفته آخر لیگ صدر نشین باشیم و از قهرمانی خود دفاع کنیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باشگاه ، حیدری ، اسقلال ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار