استاندار تهران از بروز آلودگی های محیطی ابراز نگرانی کرد و از کشاورزی بخش خصوصی در منطقه شهر ری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه بازدید از طرحهای عمرانی شهرستان شهر ری در باره احیای بخش گردشگری در این منطقه گفت: 80 درصد اقدامات برای این منطقه تاریخی انجام شده است تا بتوان این منطقه را بیش از پیش به همگان شناساند.  
 
وی افزود: برای فضای آلوده تصمیمات جدی در این بازدید گرفته شده است آن هم به این دلیل که آلودگی های محیطی در بخش کشاورزی، بهداشت و درمان، سلامت شهروندان را تهدید می کند.  
 
استاندار تهران با اشاره به اینکه سلامت مردم نباید بازیچه بی تدبیری بعضی از مدیران وافراد سودجو قرار گیرد تاکید کرد: آلودگی های محیطی به انسان منتقل می شود و در پی کاهش این آسیب ها هستیم.  
 
هاشمی با بیان اینکه با افراد خاطی در خصوص به مخاطره انداختن سلامت شهروندان بدون هیچ اقماضی برخورد می شود خاطر نشان کرد: با توجه به کمبودهای این منطقه از جمله کمبود آب در پی احیای کشاورزی در 500 میلیون متر مربع از اراضی هستیم که بخشی از آن به بخش خصوصی واگذار می شود و بخش دولتی هم از این افراد حمایت می کند.  
 
هاشمی  احیای کشاورزی در منطقه شهر ری را الگویی برای مناطق پاکدشت و ورامین و دیگر شهرستانهای تهران دانست و استاندار تهران در خصوص کاهش ترافیک و احیای راهها در این منطقه گفت: با معاون عمرانی استانداری تهران هماهنگی های لازم انجام شده تا هر چه سریعتر برای ایمن سازی راهها اقدامات مقتضی صورت گیرد.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار