رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی گیر قمی در کسب نشان برنز پیکارهای قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن حلوایی اظهار داشت: خوشبختانه روند رو به رشد و موفقیت های کشتی قم در سال جاری ادامه یافت و از بین کشتی گیرانی که به پیکارهای قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان رشته فرنگی اعزام کرده بودیم، تاکنون یک نشان برنز به دست آمده است.

وی با بیان اینکه پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در شهر تبریز در حال برگزاری است، عنوان داشت: در واقع رقابت های این دوره به میزبانی هیئت کشتی استان آذربایجان شرقی در رشته فرنگی رده سنی نوجوانان با کیفیت بسیار بالایی برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: برای حضور در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، 10 فرنگی کار قمی نیز در اوزان مختلف به تبریز اعزام شده اند که حاصل تلاش آنها در پایان پیکارهای پنج وزن نخست کسب یک نشان برنز و مقام سوم بوده است.

وی با بیان اینکه نفرات برتر پنج وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوان کشور مشخص شدند، بیان کرد: در پایان رقابت های پنج وزن نخست، کشتی گیر اعزامی قم در وزن 42 کیلوگرم با دست پر به کار خود پایان داد و به مقام سوم و نشان برنز دست یافت.

حلوایی عنوان کرد: با برنامه ریزی فدراسیون کشتی، روز نخست مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور به پایان رسید و نفرات برتر پنج وزن نخست در حالی مشخص شدند که علیرضا نجاتی از تیم هیئت قم موفق به کسب عنوان سوم این رقابت ها شد.

وی ابراز کرد: در وزن 42 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، محمدرضا مختاری از تیم کشتی فرنگی فارس بالاتر از سایر رقبا قهرمان شد، مهدی محسن‌نژاد از تیم کشتی فرنگی خوزستان در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمانی را کسب کرد، ضمن اینکه علیرضا نجاتی از قم و علی رستار از کرمان مشترکا سوم شدند، در حالی که عنوان پنجم مشترک در این وزن به مهرداد غلامعلی زاده از تیم گیلان و سعید امینی از تیم نوجوانان تهران رسید.

وی یاد آور شد: 10 فرنگی کار قمی در حالی در این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به مصاف حریفان می‌روند که این تعداد کشتی گیر قمی مدت‌های زیادی برای کسب آمادگی لازم زیر نظر مربیان خود برای حضوری قوی در این دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی کشور تمرین کرده‌اند.

حلوایی اظهار داشت: کشتی گیران قمی در قالب فرنگی رده سنی نوجوانان استان قم در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم به میزبانی تبریز در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با حریفان در حال رقابت هستند./س

برچسب ها: قم ، کسب ، مدال ، نجاتی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.