عضو فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وقف در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و رسانه‌ها باید در نهادینه سازی فرهنگ وقف بیشتر بکوشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا خسروی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر‌ و سر‌خه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به جایگاه و اهمیت اطلاع رسانی در ترویج سنت حسنه وقف افزود: از تمام کسانی که در این حوزه فعالیت کرده‌اند تشکر می‌کنم اما باید بگویم کار زیادی در این زمینه انجام نداده‌ایم و وقف نیازمند توجه بیشتری است.
 
وی ادامه داد: در بخش رسانه‌ای، صدا و سیما و... باید کار‌های بیشتری انجام داد و فعالیت خودمان را در این زمینه بیشتر کنیم.
 
 عضو فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید مسئله‌ای مثل وقف را فقط به یک محدوده زمانی و مناسب‌ها ربط دهیم بلکه باید همیشه به این مقوله بپردازیم و چه جایی بهتر از رسانه‌ها که بتوانند به این مهم جامعه عمل بپوشانند وبا اطلاع رسانی از میزان و کسانی که در این زمینه فعال هستند، تقدیر کنند.
 
خسروی بیان کرد:تا به حال هر کاری  که صورت گرفته،جای قدر دانی دارد اما افراد باید در این مسیر همواره در حال حرکت باشند.
 
 وی تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند برای مردم ایجاد انگیزه کند و با معرفی کسانی که در زمینه وقف فعال هستند به مردم اطمینان خاطر بدهد.

خسروی خاطر نشان کرد: مردم گاهی نمی‌دانند که درآمد وقف کجا صرف می‌شود و اگر اطلاع رسانی صورت گیرد، اطمینان مردم تا حد قابل توجهی زیاد می‌شود و مردم از سوء ظن‌ها دور می‌مانند.
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: عضو ، فراکسیون ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار