سرپرست هیات انجمنهای ورزشی استان البرز گفت: هیات ما در استان البرز جزو هیاتهای موفق و با برنامه است که در بحث توسعه ، گسترش و برنامه محوری شرایط مناسبی دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی "هوشنگ افشاری" اظهار داشت: طی یکسال و نیم اخیر که بنده مسئولیت این هیات را عهده دار شدم 8 کمیته را فعال کردیم و در حال حاضر در 15 کمیته فعالیت بهینه داریم و فقط رشته جت اسکی بدلیل نبودن امکانات لازم راه اندازی نشده است. 

وی اظهار داشت: برنامه ریزی برای گسترش یکسان رشته ها و داشتن برنامه و تقویم، قهرمان پروری و معرفی 8 ملی پوش به تیمها ملی مختلف باعث شد که سال گذشته رتبه دوم هیات موفق استان را کسب کنیم. 

افشاری در خصوص فضاهای ورزشی این هیات گفت: از سوی اداره کل سالنی اختصاصی تا ماه قبل در اختیار ما بود که قرارداد آن 30 آذر به پایان رسید و منتظریم که فضای دیگری را از این اداره بگیریم اما زمینی را در اختیار داریم که رشته های بیس بال، کریکت و راگبی در آنجا فعالیت می کنند. ما حتی می توانیم در این مجموعه میزبان مسابقات مختلف این 3 رشته و حتی اردوهای تیمهای ملی باشیم. 

 وي تاکيد کرد: البته ارتباط خوبی با نهادهایی مثل شهرداری، سپاه، بسیج و سازمان کارگری داریم و حتی از شهرداری، سالنی را برای برگزاری تمرینات رشته سپک تاکرا گرفته ایم. 

سرپرست هیات انجمنهای ورزشی استان البرز در پايان خاطرنشان کرد: در مجموع سرانه فضای ورزشی، پایین است و سعی کرده ایم که شهرستانهایی مثل ساوجبلاغ، اشتهارد، طالقان، نظر آباد و فردیس که امکانات خوبی دارند را فعال کنیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ورزشی ، سرپرست ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار