مشاوره استاندار تهران استفاده از مواد مخدر صنعتی را یکی از مشکلات افراد جامعه دانست وافزود: متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی بعضی افراد مبادرت به مصرف مواد مخدر صنعتی می‌کنند.

محمد علی عرفان منش مشاور استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره اقدامات استانداری در حوزه اعتیاد بانوان که چندی از سوی رسانه‌ها مطرح شده است گفت: امروزه اعتیاد بانوان و روند رو به گسترش آن کیان خانواده را هدف گرفته است که پیامد های آن باعث تزلزل خانواده می‌شود.
 
وی افزود: مسئولان فرهنگی و مسئولان انتظامی در اطلاع رسانی اتحادیه‌های صنعتی مردم مسئول هستند.
 
 عرفان منش با بیان اینکه متاسفانه هم اکنون در باشگاه‌های ورزشی آرایشگاه‌های زنانه مصرف مواد مخدر صنعتی آن هم به دلیل تبلیغات سوء وجود دارد خاطر نشان کرد: ارائه اقدامات و تذکرات لازم برای آگاهی مردم بسیار  راه ‌گشاش تا به این ترتیب آموزش‌های لازم را به خانواده‌ها ، شوراهای هماهنگی کمیته پیشگیری، سازمان بهزیستی و لحاظ شود و با اطلاع رسانی همه جانبه جلوی افزایش این روند گرفته شود.
 
 به گفته مشاور استاندار تهران برای جلوگیری از گسترش مصرف مواد مخدر صنعتی اداره اماکن با بازرس‌های مداوم و اثر بخشی در مقابل عرضه این مواد ایستادگی کند.
 
 در ادامه عرفان منش راه‌حل اساسی مقابله با مواد مخدر را فرهنگ‌سازی نامید و تاکید کرد: حضور مردم و اینکه آنها بدانند که این گونه اقدام‌ها به تدبیر برنامه‌ریزی منسجم نیازمند است تا به این ترتیب امید اجتماعی افزایش یابد.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: معتاد ، جامعه ، پیامد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار