عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: حضور پررنگ زنان در عرصه وقف و ایجاد حماسه اقتصادی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی جامعه باشد.

دکتر فائزه عظیم زاده اردبیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شش سال است از زمان تاسیس و آغاز فعالیت بانوان درسازمان اوقاف وامور خیریه می‌گذرد و در این مدت ، اموز متعددی انجام شده که نتیجه همکاری وهمراهی زنان و سازمان اوقاف بوده است.

وی ادامه داد: شناسایی نخبگان واساتید جامعه قرآنی بانوان، درحقیقت یکی از ثمرات خدمات هم‌اندیشی و حضور زنان برای تبیین اندیشه‌ها، شیوه‌ها و راهکار‌های اصولی برای ترویج وقف در این مدت بوده است.

عظیم‌زاده، توسعه فرهنگ وقف درمیان بانوان را از جمله نتایج این همکاری وهمراهی دانست و تصریح کرد: امیدواریم این همکاری بین بانوان ومسئولان سازمان اوقاف برای بسط فرهنگ وقف در بین زنان کشورمان موثر‌تر از گذشته ادامه یابد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) وارد کردن مسئله وقف و تبیین آن در پایان نامه‌های علمی و دانشگاهی را از دیگر اقداماتی  دانست که در مدت شش سال گذشته، جامه عمل پوشیده است.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی مجموعه امورزنان واقف، راه اندازی اقدامات خیریه، تسهیل ازدواج آسان، راه اندازی کتابخانه‌ها ومراکزبهداشتی می‌تواند در قالب دبیر‌خانه دائمی در سازمان اوقاف وامور خیریه پیگیری شود./
انتهای پیام/
برچسب ها: نخبگان ، جامعه ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار