دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 در نشستی با مدیر فرهنگسرای خاوران با تاکید بر اهمیت فرهنگ و توسعه زیرساخت آن گفت : تمام اقدامات ما باید حول محور فرهنگ باشد .

  به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران دکتر انجمنی در این دیدار با اشاره به اینکه در دوره سوم مدیریت دکتر قالیباف راهبردهای دهگانه ای که تمام محورهای آن دارای ماهیت فرهنگی است به شهرداران مناطق ابلاغ شده است ، افزود: هر یک از این راهبردها یک کار فرهنگی است و همه ما باید در جهت تحقق این راهبردها بسیج شویم .

شهردار منطقه همچنین با اشاره به اینکه اجرای این راهبردها نیازمند آماده سازی زیرساخت های فرهنگی است، افزود : زیرساختهای فرهنگی در سطح محلات منطقه مهیا شده و فرهنگسرای خاوران نیز به عنوان قطب فرهنگی منطقه فعال است ولی باز هم نیاز است که تمام توان خود را برای برقراری توسعه اجتماعی ، عملیاتی شدن راهبردهای دکتر قالیباف و جلب رضایتمندی مردم به کار بندیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : علیرغم اینکه در حال حاضر فعالیت فرهنگی از سوی سازمان های مختلفی اجرا می شود ولی به جهت متمرکز نبودن این فعالیت ها ، شهروندان نمی توانند بهره لازم را ببرند و به همین جهت ضروری است که متولیان ارائه کار فرهنگی به صورت متمرکز فعالیت نمایند .

وی ضمن ارائه پیشنهاد راه اندازی اتاق فکر در منطقه بعنوان پشتوانه مصوبات شورای فرهنگی گفت : استفاده از ظرفیت روحانیون ، خانواده معظم شهدا ، اساتید مجرب و افراد صاحب نظر و توان مدیر باتجربه فرهنگسرای خاوران می تواند در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی شهروندان تاثیر گذار باشد .

در ادامه جلسه فاطمیان پور مدیر فرهنگسرای خاوران به ارائه گزارشی از اقدامات این مرکز پرداخت و یاد آور شد : با توجه به اجرای مراسم های تعزیه خوانی به مناسبت های ویژه در فرهنگسرای خاوران ، این مرکز به عنوان برند تعزیه در سطح کشور مطرح است .

شایان ذکر است ، در پایان جلسه دکتر انجمنی با همراهی معاونین منطقه و مدیر فرهنگسرا از فعالیت بخش های مختلف فرهنگسرا بازدید نموده و از طرح راه اندازی کتابخانه ویژه نابینایان در این مرکز استقبال نمود . 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار