استانداري الانبار اعلام کرد اوضاع انساني در اين استان وخيم است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز عربي، استانداري الانبار با اشاره به کاهش مواد غذايي و اساسي از وخامت اوضاع انساني در شهرهاي فلوجه و الرمادي خبر داد. در همين حال، بر اثر حملات ارتش، هزاران نفر از اين شهر خارج شده اند.

 از سوي ديگر، مقامات استانداري نينوا  از ارسال  کمک به استان الانبار خبر داند.

يکي از مردم شهر فلوجه در اين باره گفت:« اوضاع فلوجه فاجعه بار است. مغازه ها و داروخانه ها بسته اند. گاز، سوخت و مواد غذايي موجود نيست. خداوند، فلوجه، عراق و ملت عراق را حفظ کند».

يک شهروند ديگر تصريح کرد:«اگر مواد غذايي در مغازه ها و بازارها به اتمام برسد، فاجعه انساني رخ خواهد داد. مردم نمي تواند از شهر خارج شوند . مردم از کمبود مواد غذايي رنج مي برند».

يکي از ساکنان فلوجه خاطرنشان کرد:«اوضاع در فلوجه بسيار وخيم است، زيرا سوخت و دارو نيست. پزشکان از شهر خارج شده اند و اوضاع بيمارستانها وخيم است. حملات نيروهاي المالکي باعث شده است مردم خانه هاي خود را رها کنند».

مرد ديگري گفت:«مواد غذايي، آرد و سوخت ناياب شده است. تا کي اين اوضاع ادامه مي يابد. آنان ادعا مي کنند که ما مردم فلوجه تروريست هستيم. ما تروريست نيستيم و اينجا خانواده ها سکونت دارند».


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار