ريیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: چنین مراسمی می‌تواند زمینه‌های همبستگی و دوستی بیشتر را فراهم آورد. این برنامه نشان داد که خانواده پرسپولیس چقدر بزرگ و گسترده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ريیس اسبق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مشخص است که زحمات زیادی برای مراسم پنجاهمین سال تاسیس باشگاه پرسپولیس کشیده شد که جای تشکر دارد. چنین مراسمی می‌تواند زمینه‌های همبستگی و دوستی بیشتر را فراهم آورد. این برنامه نشان داد که خانواده پرسپولیس چقدر بزرگ و گسترده است.
 
بازیکن و عضو هیات مدیره سابق پرسپولیس درباره استقبال ویژه‌ای که از وی به عمل آمد و با حضور او صحنه پر از هدایای گوناگون شد، ادامه داد: این هم از لطف دوستان بود. خیلی از دوستان در خارج از کشور هم تماس گرفته بودند و می‌خواستند هدایایی را بفرستند و من می‌خواهم از اين طریق، ضمن تشکر از این همه لطف عزیزان، اعلام کنم که قرار است ظرف روزهای آینده همراه آقایان؛ رویانیان، اسماعیلی و شجاعی برهان به شیرخوارگاه آمنه برویم و این هدایا را به بچه‌های آنجا تقدیم کنیم.
 
دادکان خاطرنشان کرد: البته قرار بود شریعتمداری، معاون ريیس جمهور هم در این مراسم حضور پیدا کنند که در آخرین لحظه برایشان مشکلی پیش آمد که به این ترتیب پیام محبت‌آمیزی ارسال کردند که از هیمنجا از ایشان و البته از پیام و متن زیبای حشمت مهاجرانی تشکر می‌کنم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار