مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) قزوين گفت: ميانگين سرانه ماهيانه هر يتيم در قزوين با يک ميليون و ۷۱۰ هزار ريال دو برابر ميانگين کشوري است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

 


هدايت صفري اظهار کرد: با توجه به تورم اقتصادي حجم مراجعه کنندگان به اين نهاد افزايش يافته و بيشتر مراجعه کنندگان اين نهاد را افرادي تشکيل مي دهند که قادر به پرداخت هزينه هاي درماني نبوده و يا براي وديعه و اجاره مسکن مشکل دارند.

وي افزود: منابع کميته امداد محدود است و اين نهاد به تنهايي نمي تواند مشکلات اينگونه خانواده ها را برطرف کند، در نتيجه همه سازمان ها و دستگاه هاي اجرايي و مردم بايد ياري کنند تا به اينگونه افراد کمک شود.

صفري با اشاره به اينکه کميته امداد امام خميني (ره) برنامه هاي متنوع حمايتي براي جامعه هدف خود ترسيم کرده، تصريح کرد: يکي از برنامه هايي که اين نهاد به طور جدي دنبال مي کند شناسايي افراد خير و نيکوکار است، به طوري که در حال حاضر بيش از 19 هزار حامي خير و نيکوکار حمايت مادي و معنوي دو هزار 300 يتيم تحت حمايت اين نهاد را بر عهده دارند.

مدير کميته امداد قزوين با تاکيد بر اينکه هم اکنون متوسط سرانه ماهيانه هر يتيم در استان قزوين از محل کمک حاميان يک ميليون و 710 هزار ريال است، خاطرنشان کرد: عمق باورهاي اعتقادي و ديني مردم سبب شده تا آنها در سختي ها و مشکلات زندگي نيز کمک به محرومان را فراموش نکنند، از اين رو ما از ائمه جمعه و فرمانداران درخواست داريم در نشست هاي مختلف با مسئولان و مردم، آنها را به کار خير تشويق کنند تا در يک فضاي سبقت در خيرات بتوانيم خدمات موثري را به جامعه هدف ارائه کنيم./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.