الهه حصاری در برنامه " کافه سوال" از LIKE کردن به عنوان معضل این روزهای فضای مجازی سخن گفت.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه کافه سوال شب گذشته با موضوع هویت حقیقی و هویت مجازی وبا حضور امیر دبیری مهر و الهه حصاری میهمان مخاطبان شبکه دو سیما شد.
 
امیر دبیری‌مهر کارشناس مسائل اجتماعی در این برنامه گفت: ما باید سعی کنیم تحولات جدید وارد شده به زندگی را به طور کامل بشناسیم و می‌توان گفت: فضای مجازی از جمله موضوعاتی است که چند سال گذشته وارد زندگی ایرانیان شد.
 
وی افزود: با ورود فضای مجازی به زندگی دو دسته از افراد شکل گرفتند که دسته نخست شیفتگان این فضا هستند که بدون شناخت قواعد و هنجارها در این فضا فعالیت می‌کنند و دسته دوم افرادی هستند که با شکل گیری هر پدیده‌ی مدرنی مخالفت می‌کنند که این دو گروه در نکته برخوردار نبودن از شناخت با یکدیگر مشترک هستند.
 
وی اظهارداشت: ما پیش از هر اتفاقی باید سعی در شناخت آن داشته باشیم و پدیده‌های جدید را به تسخیر خود دربیاوریم این کارشناس مسائل اجتماعی اظهار داشت: فضای مجازی در واقع یک انتخاب برای شهروندان در دنیای جدید نیست بلکه واقعیتی‌ جبر شده بر زندگی انسان‌هایی است که در این دوره زندگی می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که شبکه ‌هایی را ایجاد و قوانین آن را به کاربران آموزش دهیم.
 
الهه حصاری بازیگر در کافه سوال گفت: من هم مانند سایر جوان‌ها به شناخت فضای مجازی علاقمندم اما این فضا دغدغه اصلی من نیست.

وی افزود: تصور می‌کنم این فضا ضمن برخورداری از یک سری محاسن معایبی نیز برای هنرمندان دارد و در برخی موارد موجب بروز مشکلاتی در زندگی آن‌ها می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون LIKE کردن در فضای مجازی به معضلی مهم تبدیل شده به نحوی که اگر در مورد مطالب دوستان این کار انجام نشود ناراحتی‌هایی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار