مشاور امور زنان در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه وقف هنوز جایگاه خود را در نظام اسلامی پیدا نکرده است از نقش زنان واقف در توسعه و ترویج فرهنگ وقف در کشور قدردانی کرد.

معصومه فرزانه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نشست‌های تخصصی در مورد نقش زنان در ترویج فرهنگ وقف افزود: درحال حاضر وقف هنوز جایگاه خود را در نظام اسلامی پیدا نکرده است.
وی ادامه داد: سنت حسنه وقف در همه بخش‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی اثر بخش است و اگر در گسترش این سنت در بین زنان تلاش می‌شود، می‌توان شاهد وقف‌های بسیاری از سوی زنان باشیم.
مشاور امور زنان سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: زنان ما در این سه دهه در هر عرصه‌ای که  حضور داشتند نقش ماندگار و جاویدانی از خود به جای گذاشتند که عرصه دفاع مقدس و علم از جمله آن است.
فرزانه خاطر نشان کرد: در سال جاری پنج کتابچه با عنوان نقش بانوان واقف در توسعه مشارکتهای اجتماعی، وقف و جایگاه آن در سیره حضرت زهرا( س) ، نقش بانوان در توسعه و ترویج فرهنگ وقف، جایگاه بانوان واقف در فرهنگ و تمدن انقلاب اسلامی، آسیب شناسی موانع ترویج وقف در جامعه زنان منتشر خواهد شد./
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار