يکي از نمايندگان فهرست العراقيه با اعلام خبر استعفاي 44 نماينده اين فراکسيون از پارلمان عراق، ادعا کرد اخبار مربوط به حضور القاعده و گروه موسوم به دولت اسلامي عراق و شام در استان الانبار بزرگنمايي مي‌شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "سلمان الجميلي" در گفتگو با شبکه تلويزيوني الجزيره  گفت : بيش از 44 نماينده عضو فراکسيون العراقيه استعفاي خود را اعلام کرده ايم و در نتيجه ديگر صفت نماينده فهرست العراقيه براي ما صدق نمي‌کند. درخصوص تحولات استان الانبار بايد بگويم که حجم اخبار و تحولات به اين اندازه که رسانه ها به آن مي پردازند نيست . آنچه درباره نقش القاعده و دولت اسلامي عراق و شام (داعش) گفته مي شود ، نوعي بزرگنمايي است. يقينا نيروهايي از اين سازمان در الانبار وجود دارند اما با اين حجم و اندازه اي که از آنها ياد مي شود ؛ نيستند. 

سلمان الجميلي گفت : اگر هم گروههاي تروريست در شهر فلوجه وجود داشته باشند امکان برخورد با آنها از جانب پليس محلي وجود دارد و نيازي به ورود نيروهاي ارتش و وارد کردن اين شهر به درگيري نخواهد بود زيرا اين مساله مي تواند پيامدهاي وخيمي براي شهروندان و همچنين ارتش به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۳۳ ۱۶ دی ۱۳۹۲
ای خائن
آخرین اخبار