مدیرکل آموزش و پروش استان تهران گفت: 130 میلیارد تومان از مطالبات پرسنل آموزش و پرورش از ابتدای سال‌جاری هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران در اولین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران گفت: هم اکنون 19 منطقه آموزشی در مناطق 22 گانه آموزش و پرورش فعالیت می‌کند .
 
وی افزود: کانون فرهنگی محله یکی از کانون‌هایی است که ارتباط مستقیم با نمحله‌محوری و مدیریت مدون دارد که در شورای سیاستگذاری فرهنگی بسیار ارزشمند است.
 
چهاربند افزود: تراکم دانش آموزان در مدارس تهران همچون خراسان رضوی در کشور است و با رقمی حدود 22.6 بالاترین میانگین دانش‌آموزانرا به خود اختصاص داده است .
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 592 مدرسه، 60 درصد از مدارس استان تهران را به خود اختصاص داده که جزو حیطه کاری مدارس دولتی محسوب می‌شود.
 
چهاربند با بیان اینکه نرخ رشد دانش آموزان با کاهش 4 درصدی روبروست گفت: آمار مدارس غیر دولتی در حال گسترش است و ما در پی تجهیز و نوسازی مدارس کار و دانش و فنی و حرفه‌ای هستیم .
 
وی خاطرنشان کرد: 130 میلیارد تومان از مطالبات پرسنل آموزش و پرورش پرداخت نشده است، در 33 مدرسه با حکم قلع و قمع در آموزش و پرورش وجود دارد گه هرچه سریتع‌تر نسبت به تملک این املاک باید اقدامات مقتضی انجام شود.
 
مدیر آموزش و پرورش استان تهران با بیان اینکه وزارت مسکن و شهرسازی 15 میلیارد بدهی به آموزش و پرورش دارد، گفت: این وزارت‌خانه موظف است بدهی خود را هرچه سریع‌تر پرداخت کند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار