رئیس سازمان بازرسی کل کشور میزان معوقات بانکی را 100 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، سراج گفت : با بخشنامه مدتی پیش دولت مبنی بر حذف نام کسانی که پرداخت بدهیشان را شروع کنند از فهرست بدهکاران افزود با پرداخت یک قسط از سوی این بدهکاران مبلغ 25 هزار میلیارد تومان از بدهی ها از حالت معوقه خارج شد اما با خودداری از پرداخت سایر اقساط مبلغ مذکور هم مجدداً معوق شده است.
او از عزم مسئولان سه قوه برای وصول این معوقات خبر داد و افزود رده بندی بدهکاران کلان بانکی آغاز شده و با کمک اهرم های قانونی و اجرا وثائق بانکی بدهکاران ، معوقات بانکی وصول خواهد شد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ارتباط با بازداشت بابک زنجانی هم گفت پرونده ای به همین منظور در سازمان بازرسی تشکیل شد و او اعلام کرد مبلغ دومیلیارد و 460 میلیون یورو به حساب بانک مرکزی در کشور روسیه واریز و کپی اسناد پرداختی را هم ارسال کرده است.
سراج افزود زنجانی ادعا کرده بود که این مبلغ 390 میلیون یورو بیشتر از بدهی او به بانک مرکزی بوده و باید به وی برگردانده شود اما با استعلام صورت گرفته ، رئیس کل بانک مرکزی کتباً اعلام کرد که هیچ مبلغی بوسیله بابک زنجانی به حساب بانک مرکزی واریز نشده است./س

برچسب ها: بدکاران ، طلب ، بانکها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.